גפני בריאיון סוער: "הנדל הוא פוחלץ כמו פריץ, איש מושחת"

אייל ראובן No Comments on גפני בריאיון סוער: "הנדל הוא פוחלץ כמו פריץ, איש מושחת"

לאחר ששר התקשורת יועז הנדל הכריז הבוקר על המהפכה בשוק הסלולר הכשר, שתפתח אותו לתחרות ותאפשר ניוד בקווים הכשרים, ח"כ משה גפני עולה להתקפה חריפה על הרפורמה ועל הנדל אצל הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" | גפני: "הנדל הוא איש מושחת שלא ראוי להיות שר, אני לא מוכן להיפגש איתו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת יועז הנדל, החליט היום (ראשון) באופן סופי ולאחר הליך שימוע שהתקיים במשרד, לאפשר לבעלי קו כשר לנייד את המספר הכשר גם לקו שאינו כשר. זאת, חרף הביקורת רבה והתנגדות רחבה בקרב הציבור החרדי למהלך שיבטל הלכה למעשה את האפשרות לזהות מספר טלפון ככשר.

ההחלטה זכתה לביקורת חריפה מצד החכי"ם החרדים, בפרט בריאיון שהעניק יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני לרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך", בו רתח מזעם על יהירותו של הנדל וזלזולו המוחלט בציבור החרדי.

הרב בן לולו פתח את הריאיון: "אני מנסה לחשוב כאזרח פשוט על מדינה מתוקנת. אנחנו עם ראש ממשלה שיש לו חמישה מנדטים בלבד, ושר תקשורת שאם היו בחירות היום לא מביא 500 קולות בקלפי, מחליטים החלטות הרות גורל עבור מילוני אזרחים, זה מצב לא נורמלי" אמר הרב בן לולו.

"זו תופעה שלא הכרנו בעבר" השיב הרב גפני, "מאז קום המדינה לא היינו במצב שכזה. אנחנו בזמן של 'איש הישר בעיניו יעשה'. כל שר בממשלה הזו עושה מה שבא לו, מה שעולה לו בראש. אין ראש ממשלה שמחזיק את הספינה" אמר הרב גפני.

גפני המשיך בדבריו ואמר: "אני רותח מזעם על שר התקשורת יועז הנדל. הוא מקבל החלטה שעלולה לשנות את אורחות חייו של הציבור החרדי, ולא מתייחס בכלל לגורמים שרוצים לדבר איתו".

"יש קבוצה של אנשים" הוסיף גפני: "שמורכבת מרבנים ועורכי דין, הם מקבלים את העיקרון שצריך שתהיה תחרות, והם רוצים לדבר איתו. שלחתי לו שליח שהם רוצים להיפגש איתו, הוא לא התייחס. דיברתי איתו לפני שהוא פרסם את ההחלטה שלו, והוא אומר לי נגמר השימוע. אמרתי לו שיש לו אחריות ציבורית ויש ציבור ענק שזה יפגע בו, הוא ענה לי שהוא מוכן להיפגש איתי, ואם הם רוצים שיפגשו עם אנשי המקצוע".

"אני לא מעוניין לפגוש את האיש" אמר גפני בזעם רב, "הוא התנהג כמו איזה פריץ פוחלץ, הוא מושחת מיסודו, אסור שהוא יהיה שר בשום ממשלה. הוא מתנהג ביהירות. באו אליו גדולי ישראל, הוא יושב מולם בלי כיפה ומזלזל בהם. הוא וכל החרדים שסביבו, מתנהגים בצורה מכוערת" אמר גפני בזעם.

האזינו לריאיון הסוער:

 

 

 

 

 



0 תגובות